Aktualności

18-01-2010EUROMARKA - DOBRA MARKA

DOBRA MARKA jest wyznacznikiem wartości FIRMY, prezentuje przedsiębiorstwo - pomaga rozpowszechniać wyroby oraz usługi nowoczesne na najwyższym poziomie. Świadczy o stabilności przedsiębiorstwa oraz uniwersalności proponowanych produktów.

Pojęcie EUROMARKA odnosi się do MARKI FIRMY, PRODUKTÓW lub USŁUG, które przeznaczone są zarówno dla klientów, kontrahentów, odbiorców z rynku europejskiego jak i światowego.


EUROMARKA to Program Promocji Przedsiębiorczości i Eksportu  wyszukuje, nagradza oraz promuje MARKI w kategoriach:

- FIRMA
- PRODUKT, USŁUGA, INICJATYWA
- MARKA w TURYSTYCE.

Promowane są PRZEDSIĘBIORSTWA produkcyjne, usługowe, handlowe, które aktywnie działają na miano przywódców polskiej gospodarki. Wyróżniamy duże, średnie i małe firmy. Dostrzegamy i promujemy także przedsiębiorstwa rozpoczynające działalność.

Nagradzane są PRODUKTY, które ze względu na swoje walory, czyli dobrą jakość, nowoczesną technologię, bezpieczeństwo użytkowania, oryginalne wzornictwo, przyjazny wpływ na środowisko budują wizerunek przedsiębiorstwa jako producenta o wymiarze europejskim i światowym.

W kategorii USŁUGA wyróżnia firmy posiadające ciekawą ofertę, dążące do zapewnienia kompleksowej i jak najlepszej obsługi klientów we wszystkich obszarach. Działające na rzecz dużych, średnich, małych przedsiębiorstw oraz kontrahentów indywidualnych świadcząc usługi spełniające oczekiwania rynku europejskiego oraz światowego.

Firmy, których Produkty i Usługi nagrodzone zostały tytułem EUROMARKA oferują fachowość, jako producenci i usługodawcy, co przekłada się na umocnienia Marki oraz zyskanie nowych kontrahentów.

Specjalne miejsce w konkursie zajmuje kategoria INICJATYWA kierowana do samorządów, organizacji, instytucji gospodarczych i przedsiębiorstw, które wdrażają najciekawsze projekty gospodarcze, społeczne i edukacyjne wspierając przedsiębiorczość.

W ramach konkursu nagradzane są także inicjatywy promujące polską kulturę, sztukę i miejsca, zyskujące miano MARKI w TURYSTYCE. Ukazują wartości regionu oceniane nie tylko w aspekcie rynku, ale także w aspekcie wartości społecznych, narodowych i kulturowych.
Działania takie mają istotny wpływ na wzrost atrakcyjności inwestycyjnej miast i regionów na rynku europejskim i światowym.

Tytuł EUROMARKA umożliwia wyróżnienie się wśród konkurencji, rozpoznawalność pośród klientów oraz uzyskanie i umacnianie własnej tożsamość firmy.

PRODUKTY, USŁUGI I INICJATYWY NAGRODZONE TYM PRESTIŻOWYM TYTUŁEM STANOWIĄ CZĘŚĆ I "MAJĄTEK" PRZEDSIĘBIORSTWA. 

Warto przypomnieć, że certyfikat w kategorii FIRMA ROKU 2009 otrzymało m.in: CENTRUM WITEK – Karolina Witek z Modlnicy

Warunki uczestnictwa w edycji 2010 na stronie: www.euromarka.pl/warunki_uczestnictwa.php

 

wstecz
Copyright © 2004-2016 tartaki.com.pl Wszystkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptację Regulaminu.